На виконання наказу управління освіти і науки Сумської
обласної державної адміністрації № 57 від 25.01.2012 року «Про затвердження
Плану заходів щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної
освіти в навчальних закладах Сумської області» з метою розробки науково –
методичних рекомендацій та започаткування діяльності обласної творчої групи з
проблеми «Методичний супровід
індивідуально-групового навчання учнів початкових класів щодо
впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти у продовж
2013-2016 рр.», 20 березня 2013р. на базі Сумського обласного інституту
післядипломної педагогічної освіти було проведено засідання обласної творчої
групи з вчителями початкових класів, які опікуються проблемою
індивідуально-групового навчання.
На засіданні обласної творчої групи були присутні: Давидова
Юлія Іванівна, методист науково-методичного відділу Сумського ОІППО, Ганжа Ніна
Павлівна, методист з початкової освіти Сумського ОІППО та вчителі початкових
класів Сумського області, які працюють за індивідуально-груповою формою
навчання.
Тема засідання:«Методичний супровід
індивідуально-групового навчання учнів початкових класів щодо впровадження
Державного стандарту початкової загальної освіти»
Мета: удосконалення планування навчально-виховного процесу в
початкових класах, навчання в яких ведеться за індивідуально-груповою формою
навчання.
На засіданні було порушено такі питання:
1. Формування складу творчої групи.
2. Стан індивідуально-групового навчання в Сумській області.
3. Особливості організації індивідуально-групового навчання,
щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти.
4. Розподіл доручень між членами творчої групи.
Ганжа Ніна Павлівна, методист початкової освіти виступила з
доповіддю про Державний стандарт початкової загальної освіти в навчальних
закладах.
Також, в рамках засідання обласної творчої групи було
обговорено план роботи творчої групи на 2013-2014 н.р. Окрім цього, серед присутніх
було проведено анкетування метою якого є виявлення думки присутніх щодо
ефективності проведення семінарів та засідань обласної творчої групи, а також
виявлення проблем з якими стикаються вчителі під час роботи за
індивідуально-груповою формою навчання.
Підсумком розширеного засідання обласної творчої групи було
проведення круглого столу «Методичний супровід індивідуально-групового навчання
учнів початкових класів щодо впровадження Державного стандарту початкової
загальної освіти». Узагальнюючи актуальні проблеми індивідуально-групової форми
навчання можна зазначити, що учні, які навчаються за індивідуально-груповою
формою навчання, є повноцінними учасниками навчально-виховного процесу, тому у
загальноосвітніх навчальних закладах повинні бути створені всі умови для
розкриття здібностей та самореалізації кожної дитини.