П`ятниця, 17.05.2024, 14:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Науково-методичний відділ Сумського ОІППО

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2010 » Жовтень » 20 » Звіт про проведення розширеного засідання творчої групи керівників методичних об’єднань вчителів початкових класів
17:46
Звіт про проведення розширеного засідання творчої групи керівників методичних об’єднань вчителів початкових класів

Звіт

про проведення розширеного засідання творчої групи керівників методичних об’єднань вчителів початкових класів, які опікуються проблемами індивідуально-групового навчання

 

14 жовтня 2010р. на базі Михайленківського НВК-ЗОШ І ст. Охтирської районної ради ДНЗ було проведено розширене засідання творчої керівників методичних об’єднань вчителів початкових класів, які опікуються проблемами індивідуально-групового навчання. 

 

На розширеному засіданні творчої групи присутні: Сопіна Л.М. - головний спеціаліст Обласного управління освіти і науки облдержадміністрації, Литовченко О.О. - головний спеціаліст відділу освіти Охтирської райадміністрації, Суховій Н.В. - методист з початкового навчання РМК відділу освіти Охтирської райадміністрації, Декунова З.В. - старший викладач кафедри початкової та природничо-математичної освіти Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Демчук Ю.В. - науковий співробітник науково-дослідного сектору Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, керівники методичних об’єднань вчителів, які опікуються проблемами індивідуально-групового навчання, вчителі початкових класів.

 

Темою засідання стало питання удосконалення навчально-виховного процесу в початкових класах за індивідуально-груповою формою навчання

 

Мета: удосконалення планування навчально-виховного процесу в початкових класах, навчання в яких ведеться за індивідуально-груповою формою

 

На засіданні було порушено такі питання:

1.     Стан індивідуально-групового навчання в Сумській області.

2.     Особливості формування екологічної свідомості учнів початкових класів в умовах індивідуально-групової форми навчання.

3.     Особливості стану індивідуально-групового навчання в Охтирському районі.

4.     Якість методичного забезпечення індивідуально-групового навчання молодших класів.

5.     Презентація дидактичного матеріалу: «Творчі вправи до занять з читання в 4 класі» (за підручником О.Я. Савченко) (в 2-х частинах).

6.     Особливості організації індивідуально-групового навчання в 2010-2011 н. р.

 

Також, в рамках засідання творчої групи було організовано відвідування та обговорення відкритого заняття з читання (4 клас) Тема заняття: Будь природі другом. В.Сухомлинський «Камінь», М. Романченко акровірш

 

З даних питань виступали:

 

1.     Сопіна Л.М. ознайомила із станом індивідуально-групової форми навчання в Сумській області. Розкрила деякі аспекти організації індивідуально-групової форми навчання (режим роботи в школі, графік роботи педагога-сумісника, ведення журналів за індивідуально-груповою формою навчання тощо).

 

Вирішили:

 

-         вивчити стан індивідуально-групової форми навчання в кожному районі, узагальнити його довідкою

-         довідку про стан індивідуально-групового навчання опрацювати на методичному об’єднанні;

-         до 1 листопада подати в Обласне управління освіти і науки облдержадміністрації дані про стан індивідуально-групової форми навчання по кожному району

 

2.     Нищета Л.М., вчитель вищої категорії, старший вчитель Михайленківського НВК-ЗОШ І ст. ДНЗ, провела відкрите заняття з читання для 3-х учнів 4-го класу на тему: Будь природі другом. В.Сухомлинський «Камінь», М. Романченко акровірш.

 

Далі було проведено обговорення даного заняття:

-         Декунова З.В. відзначила вдале включення інтерактивних методів навчання (наприклад мікрофонів), які логічно прив’язані до заняття, а також використання різноманітних видів роботи й питань з предмету читання на розуміння прочитаного.

-         Виноградча С.В., учитель початкових класів Курманівської ЗОШ І-ІІІ ст., відмітила доцільність аутотренінгу на уроці.

-         Савицька А.Ю., відмітила раціональне використання часу на перевірку домашнього завдання.

 

Вирішили:  дане заняття може бути зразком для проведення занять за індивідуально-груповою формою навчання.

 

3.     Суховій Н.В. розкрила проблеми формування екологічної свідомості учнів початкових класів в умовах індивідуально-групового навчання. Також було проведено екскурсію до Буймерівки, метою якої є ілюстрація впливу навколишнього середовища на формування екологічної свідомості учнів початкових класів та використання матеріалу екскурсій на заняттях.

 

4.     Суховій Н.В. доповіла про особливості стану індивідуально-групового навчання в Охтирському районі а також розкрила шляхи вирішення проблем пов’язаних з індивідуально-груповою формою.

 

5.     Декунова З.В. доповіла про якість методичного забезпечення індивідуально-групового навчання, також звернула увагу присутніх на Наказ про використання навчальної літератури.

 

6.     Савицька А.Ю., вчитель початкових класів вищої категорії Бранцівського НВК Краснопільського району, провела презентацію дидактичного матеріалу: «Творчі вправи до занять з читання в 4 класі» (за підручником О.Я. Савченко) (в 2-х частинах)

 

Слухали:

Декунову З.В., яка відзначила, що дані дидактичні матеріали містять багато цікавих для учнів видів роботи, а також внесла пропозицію видати авторські напрацювання членів творчої групи у вигляді дидактичних матеріалів.

 

Ухвалили:  видати авторські напрацювання членів творчої групи у вигляді дидактичних матеріалів.

 

7.     Демчук Ю.В. довела до відома план роботи творчої групи на 2010-2011 н.р. Окрім цього, серед присутніх було проведено анкетування з метою якого є виявлення думки присутніх щодо ефективності проведення семінарів та засідань творчої групи, а також виявлення проблем з якими стикаються вчителі під час роботи за індивідуально-груповою формою навчання.

 

8.     Підсумком розширеного засідання творчої групи було проведення круглого столу «Удосконалення навчально-виховного процесу в початкових класах за індивідуально-груповою формою навчання». Узагальнюючи актуальні проблеми індивідуально-групової форми навчання можна зазначити, що учні, які навчаються за індивідуально-груповою формою навчання, є повноцінними учасниками навчально-виховного процесу, тому у загальноосвітніх навчальних закладах повинні бути створені всі умови для розкриття здібностей та самореалізації кожної дитини. Михайленківський НВК-ЗОШ І ст. ДНЗ показав у цьому гарний приклад.

Категорія: новини | Переглядів: 2536 | Додав: Anastasia | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 SergAbavy  
0
<a href=http://zmkshop.ru/kontakty/>вмз мотмос адрес завода металлоконструкций</a>

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Жовтень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту