П`ятниця, 17.05.2024, 11:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Науково-методичний відділ Сумського ОІППО

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 31
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2013 » Березень » 21 » Про науково-методичний семінарі з досвіду запровадження та реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України"
19:07
Про науково-методичний семінарі з досвіду запровадження та реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України"

Сучасне українське суспільство потребує якісної освіти. Якісна освіта розглядається у наш час як один із основних індикаторів якості життя, інструмент соціальної та культурної злагоди й економічного зростання. 

         Проблеми якості освіти, справедливо, пов’язують з розвитком інформаційного суспільства, що в свою чергу породжує необхідність проведення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах.

         Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в освітньому просторі Сумської області здійснюється в установленому порядку відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 07.11.2000 р. №522 «Про затвердження положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності», від  30.11.2012 р. № 1352 «Про внесення змін до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності»; від 20.02.2002 р. №114 «Про затвердження положення про експериментальний навчальний заклад», від 23.11.2009 р. №1054 «Про внесення змін до положення про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад».

         Усвідомлюючи важливу соціальну роль у вихованні творчої, компетентної особистості, свідомого громадянина держави, педагогічні колективи знаходяться у постійному пошуку нової парадигми діяльності. І тому все більше навчальних закладів шукають і впроваджують нові форми роботи , проводять дослідно-експериментальну роботу з різних проблем освіти як на  регіональному, так і на  всеукраїнському рівнях.

         У Сумській області дослідно-експериментальною роботою займається 48% районів (міст). Найактивнішими учасниками є навчальні заклади Лебединського та Путивльського районів, міст Суми, Конотоп, Охтирка.

Важливим аспектом при впровадженні інноваційної та дослідно-експериментальної  діяльності є наявність у педагога професійних вмінь, щодо форм та методів навчання, гнучкість та бажання здобувати сучасні знання.

Існує велика кількість проблем, що супроводжують впровадження інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи: недостатня кількість необхідної літератури, нормативно-правового та фінансового забезпечення, відсутність рефлексії між загальноосвітніми закладами області.

Незважаючи на все вище зазначене, керівники навчальних закладів та педагоги області, все одно, знаходять можливості впроваджувати нове в освітньо-виховний процес, отримуючи інформацію про інноваційну та дослідно-експериментальну діяльність на методичних заходах, із професійних і фахових видань та через мережу Інтернет.

На одному з останніх методичних семінарів, який відбувся у місті Харків і  ознайомив освітян області з досвідом запровадження та реалізації науково-педагогічного проекту «Інтелект України», було отримано інформацію про впровадження цього проекту в загальноосвітніх навчальних закладах Сумської області.

Методичний семінар проводився 13 лютого 2013 року на базі гімназії №169 міста Харків.

Інноваційний підхід – це спроба пошуку нової моделі сучасної початкової школи через організацію навчально-виховного процесу, оновлення змісту і структури освіти, впровадження у педагогічну практику інноваційних технологій навчання і виховання та розумне їх поєднання з класичними.

Саме таким інноваційним підходом для навчання молодших школярів і є науково-педагогічний проект «Інтелект України». До кожного уроку автори проекту розробили навчально-методичне забезпечення, конспекти уроків з похвилинним описом їх проведення. Даний проект передбачає розвиток освіти на десятиліття.

Динамічність уроків, насиченість інформацією, робота з підручником – зошитом, елементи гри, змагання, завдання від Кнопочки та Незнайки (та інших героїв) – не залишають байдужими учнів. Дітям цікаво на уроках, комфортно, вони відчувають, що можуть бути успішними, а це – головне. Перебувати у «ситуації успіху» для дитини – це шлях до подолання усіх навчальних, а пізніше і життєвих, перешкод.

Відповідно до ідеї проекту, на кожному уроці в проектних початкових класах застосовуються інформаційно-комунікаційні технології та мультимедійне забезпечення, адже сьогодні нові інформаційні технологіїневідємна частина нашого життя. Їх застосування дає змогу інтенсифікувати процес навчання в початковій школі, зробити його наочнішим і динамічнішим, скоротити час на вивчення теми, підвищити рівень сприйняття і розуміння учнями матеріалу, формувати уміння працювати з інформацією, формувати дослідницькі уміння, розвивати комунікативні здібності молодших школярів.

За результатами, які демонструють учні проектних класів, Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України навчально-педагогічний проект "Інтелект України" рекомендовано до подальшого впровадження.

Запрошуємо навчальні заклади області долучитися до участі у науково-педагогічному проекті Інтелект України.

Запорукою високої гнучкості та активності сучасної вітчизняної освіти є активне використання інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах, що в свою чергу дає змогу виховати багатогранну особистість і справжнього науково-обізнаного учня.

Категорія: новини | Переглядів: 536 | Додав: Anastasia | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту